Subject: Viimsi vald, Pihlamarja tee kinnisasja 2/24 mõtteline osa kaasomandist
From: "Maarja Kudrjavtseva" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Wed, 23 Apr 2025 08:42:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Viimsi vald sooviks omandada Eesti Vabariigile kuuluva 2/24 mõttelise osa
Pihlamarja tee kinnisasjast (katastritunnus 89001:010:1898). Manuses on
Viimsi Vallavalitsuse 18.03.2025 korraldus nr 117, mis seda küsimust
käsitleb. Ettepanek on võõrandada kaasomandi osa vallale tasuta.
Riigivaraseaduse § 33 lg 1 punkti 1 alusel võib riigivara tasuta või alla
hariliku väärtuse võõrandada, kui vara on vajalik kohalikule omavalitsuse
üksusele tema seadusest tulenevate ülesannete täitmiseks. Kohaliku
omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lõike 1 järgi on omavalitsusüksuse
ülesandeks muuhulgas korraldada antud vallas või linnas teede ehitamist ja
korrashoidu.

Palun andke teada riigivara valitseja seisukoht selles küsimuses.

Lugupidamisega

Maarja Kudrjavtseva

peaspetsialist

Viimsi vallavalitsus

+372 602 8818

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee/>